Tq NUFFNAG…Hehehe

DSC00013 (1)y

Alangkah terkejutnya saya bila NUFFNANG menelefon untuk mengconfirmkan saya untuk hadir premier screening PHOBIA 2 kat One Utama….anyway thanks to NUFFNANG. Tak sangka post komen phobia saya kat NUFFNANG boleh dapat tiket nie….Ternyata NUFFNANG tidak mengecewakan nuffnagersnya…

Movie nie sangat best dan tidak rugi untuk membeli tiket menontonnya…bagi yang ada sakit jantung…saya nasihatkan jangan tengok…hehehe..sedangkan saya yang sihat walafiat jantung mcm nak tekeluar saja asyik2 terkejut….

Daripada 5 cerita dalam movie nie…saya paling suka crita dekat ending movie nie dan yang saya tidak suka ialah crita secondhand car.….

Anyway…THANKS NUFFNANG!!!!

- i love nuffnang :P -

7 comments:

lumut said...

wah bestnyeeeeeeeeee...

nak jugak..
hee=)

ZahirZ™ said...

waaaaaaaahhhhhhh....meh sini 1...huhuhuhu

Faith said...

first time gak nie dpt hadiah dr internet....alhamdulillah....

F I T said...

aku pn dapat gk tiket tu tapi dah stay kat perlis..terpaksa lepaskan tiket tu kt org lain..adoii sedey2..btw clikced ur nuff follow me ads..

Faith said...

yeke FIT ...sayangnya..best movie tue...two thumbs up!

F I T said...

adoii nak wat camna..dh nasib..nnti a taun dpn sambung blaja kt kl baru sng nk ambik hadiah hehehe best a ko..

Faith said...

taktau klu nuffnang nak bg lg ke adiah kat kita..hehehe...mana tau seorang sekali...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...