F**k PATI

video

PATI sekarang makin kurang ajar..dulu datang beralasan cr rezeki konon..sekarang dah pandai nak tunjuk belang dah...kejadian tembak menembak antara polis ngan PATI nie di rkamkan di Lahad Datu yg boleh di lihat menerusi laman youtube jugak...time nie dengar crita bendera sabah di bakar....adalah segelintir nie mengaku dorang pewaris kesultanan sulu...macam2...dah setengah abad Sabah Merdeka ooii...

Tp, sya respect ngan polis kita, macho gila pakai M-16...bravo2...


7 comments:

tqa said...

adoi...
knapa aku nda pena taw ni
haha..

tp siyes.. dlu masa aku tinggal LD..
aku kenal lagi muka2 org klu teserempak d bandar tu..
tp skg, bila aku blek kmpung...
smua muka2 pilak ni bah..
bhambur sana sini. mcm bndar dorg suda tu
buduh taw..

Faith said...

dari banknya smpai shopping complexnya, pilak yg byk....kasi bikin sesak mata jak tgk...

MeeT uNcLe sHaH said...

Salam Bro,

Itu la bha tu yang bikin samak KK!!
hahahahah
;p

Pert Alpah said...

YAYA...D SDKN PUN PANUH pilak bikin takut..tau2la kanak2 lek d muncung2 peta tu sanang menyelinap durang ni

Faith said...

sudah lah menyemak..trep macho lagi ngan rocknya,metalnya gothiknya lah kunu...aih..susah2...

@deyLL@ said...

haih...mengamuk ke..?pati dari mane ni..?dorang gdau sebab ape ah..?kat sabah memang ramai eh pati..tak taw pon..!hurmm...dasat2masalah negara ni!

boboiz said...

kekadang kita bleh tgk ada kawasas dah jadi macam mini jakarta dah kat sini...semua orang2 dia je kat situ..anak2 gadis nak lalu kat situ pon akan jadi takut..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...